Kontakta oss
Vad kan vi hjälpa dig med?
Här hittar du vanliga frågor & svar inför resan!
Frågor innan bokning
Här kan du bland annat ställa frågor om priser, våra destinationer eller vilken mat som serveras på våra hotell.
Frågor om bokade resor
Har du bokat en resa kan du bland annat ställa frågor om bagageregler, betalning av resa eller hur man loggar in på sin bokning.
Avboka en resa
Ibland inträffar det oförutsedda. Kom ihåg att läsa resevillkoren innan så att du vet vilka avbokningsregler som gäller.
Kontakta våra resesäljare
Våra duktiga resesäljare hjälper dig att hitta den resa som passar just dig bäst.
Öppettider kundservice per telefon
Måndag: | Öppet idag kl 09-12 & 14-16 |
Tisdag: | Öppet idag kl 09-12 & 14-16 |
Onsdag: | Öppet idag kl 09-12 & 14-16 |
Torsdag: | Öppet idag kl 09-12 & 14-16 |
Fredag: | Öppet idag kl 09-12 & 14-16 |
Lördag: | Stängt idag |
Söndag: | Stängt idag |
Prisförfrågan gruppresor
Gör en förfrågan på gruppresa för privatpersoner eller företag. Gör först ditt val nedan:
Gruppresa för privatpersoner
Är ni fler än 10 personer i resesällskapet hjälper vi er gärna ordna med resan. Dessutom kan ni få grupprabatt!
Konferensresa för företag
Vi hjälper ditt företag att ta fram den perfekta konferensenupplevelsen till Alpernas bästa konferensorter!
Studentresor
Vi hjälper din skola eller studentgrupp att skräddarsy en resa efter alla era önskemål. Självklart till bästa möjliga pris!
Övriga kontaktuppgifter för STS Alpresor
Konferensresor till Alperna
Studentresor till Alperna
Arbeta i Alperna / reseledare
Adress & organisationsnummer
Huvudkontor: Geijersgatan 1 B, 411 34, Göteborg
Kontor Stockholm: Östermalmstorg 1, 114 42 (Regus), Stockholm
Organisationsnummer: 556260-9759
Har du synpunkter på din resa?
Är du inte nöjd med din resa och anser att vi har brustit i vårt arrangemang kan du skicka en reklamation till STS Alpresor. Tänk på att du skall ha framfört klagomål till någon av våra reseledare på plats samt att reklamationen skall vara oss tillhanda senast 2 månader efter hemkomst. Du blir kontaktad av vår reklamationsavdelning när vi handlagt ditt ärende.