Öppet idag kl 09-12 & 14-16

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med?

Här hittar du vanliga frågor & svar inför resan!

Frågor innan bokning

Här kan du bland annat ställa frågor om priser, våra destinationer eller vilken mat som serveras på våra hotell.

Frågor om bokade resor

Har du bokat en resa kan du bland annat ställa frågor om bagagereglerbetalning av resa eller hur man loggar in på sin bokning.

Avboka en resa

Ibland inträffar det oförutsedda. Kom ihåg att läsa resevillkoren innan så att du vet vilka avbokningsregler som gäller.

Kontakta våra resesäljare

Våra duktiga resesäljare hjälper dig att hitta den resa som passar just dig bäst.

Kontakta oss för personlig service & bokning

Öppettider kundservice per telefon

Måndag:Öppet idag kl 09-12 & 14-16
Tisdag:Öppet idag kl 09-12 & 14-16
Onsdag:Öppet idag kl 09-12 & 14-16
Torsdag:Öppet idag kl 09-12 & 14-16
Fredag:Öppet idag kl 09-12 & 14-16
Lördag:Stängt idag
Söndag:Stängt idag

Prisförfrågan gruppresor

Gör en förfrågan på gruppresa för privatpersoner eller företag. Gör först ditt val nedan:

Gruppresa för privatpersoner

Är ni fler än 10 personer i resesällskapet hjälper vi er gärna ordna med resan. Dessutom kan ni få grupprabatt!

Konferensresa för företag

Vi hjälper ditt företag att ta fram den perfekta konferensenupplevelsen till Alpernas bästa konferensorter!

Studentresor

Vi hjälper din skola eller studentgrupp att skräddarsy en resa efter alla era önskemål. Självklart till bästa möjliga pris!

Övriga kontaktuppgifter för STS Alpresor

Konferensresor till Alperna

konferensgruppen@alpresor.se

Studentresor till Alperna

studentweeks@alpresor.se

Arbeta i Alperna / reseledare

reseledarkurs@alpresor.se

Adress & organisationsnummer

Huvudkontor: Geijersgatan 1 B, 411 34, Göteborg

Kontor Stockholm: Östermalmstorg 1, 114 42 (Regus), Stockholm

Organisationsnummer: 556260-9759

Har du synpunkter på din resa?

Är du inte nöjd med din resa och anser att vi har brustit i vårt arrangemang kan du skicka en reklamation till STS Alpresor. Tänk på att du skall ha framfört klagomål till någon av våra reseledare på plats samt att reklamationen skall vara oss tillhanda senast 2 månader efter hemkomst. Du blir kontaktad av vår reklamationsavdelning när vi handlagt ditt ärende.

Skicka in din reklamation här »